Rightstyle leert medewerkers luisteren

Rightstyle leert medewerkers luisteren naar gasten en vraagt van leidinggevenden te luisteren naar hun medewerkers. Uiteindelijk staan zij het meest op de werkvloer en in direct contact met de gast. Oh ja . . . er zijn mensen die denken dat luisteren alles te maken heeft met oren, echter . . . horen doe je met je oren, luisteren doe je met je hart!  luisteren is ook iets anders dan ‘even wachten om zelf na te denken wat je straks gaat zeggen’. De focus moet op dat moment juist op die ander liggen! Pas dan kunnen we de behoefte inschatten en wérkelijk inspelen op wensen. Het gaat veelal niet om het product zelf, maar om een hoger doel en de toegevoegde waarde die we als persoon daaraan geven.

Positieve uitwerking op de werkvloer

Een prettige bijkomstigheid is dat – wanneer de gast echt centraal komt te staan – werknemers elkaar onderling eerder aanspreken op houding en gedrag. Zo ontstaat een lerende organisatie met betere gastbeoordelingen, prettiger werksfeer en minder verzuim. Dit resulteert uiteindelijk in hogere bedrijfsresultaten.

Vrijblijvend in gesprek

Vul uw gegevens in en ik neem spoedig contact met u op om een afspraak te kunnen maken.

Wilt u eens verder praten als gastheren onder elkaar?

Frans Heerink, Uw gastheer
Telefoon: (0529) 455667
Email: frans@rightstyle.nl                                                                                                                                                    Copyrights Rightstyle® 2017